tel: 22 468 83 83 / mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Twój email:
Temat:
Wiadomość:

PPH Remigraf Sp. z o.o., ul. Dźwigowa 61, 01-376 Warszawa

Ulotki reklamowe

Ulotki to doskonały, szybki i ekonomiczny sposób by dotrzeć do klienta. Chcąc sprostać potrzebom Klienta dostosowujemy produkty do jego zapotrzebowania. W swojej ofercie mamy standardowe rozwiązania jak i produkty specjalne. Do produkcji ulotek używamy papierów kredowanych, offsetowych, satynowych. Opcjonalnie foliujemy, zaokrąglamy narożniki, falcujemy oraz sztancujemy ulotki na zlecenie klienta.

Rodzaje papieru:

Najczęściej stosowane rodzaje papieru to: papiery powlekane (papier kredowy), niepowlekane lub ozdobne. Dobór papieru jest bardzo ważny, w zależności od przeznaczenia ulotki. Jeżeli zależy nam na tanim produkcie, gdzie najważniejsza jest ilość wyprodukowanych ulotek, dobieramy papier o niskich gramaturach.
Natomiast gdy ulotka ma pełnić funkcję bardziej prestiżową gdy np. osobiście wręczamy ją klientowi na zakończenie spotkania. Wtedy warto dobrać papier o wysokiej gramaturze, jak również warto pomyśleć nad dodatkową opcją uszlachetnienia ulotki.

Opcje uszlachetnienia:

  • lakierowanie (wykończenie błyszczące lub matowe),
  • foliowanie (wykończenie błyszczące, matowe, satynowe lub fakturowane),
  • lakier punktowy (wybłyszczenie wybranych elementów graficznych),
  • hot-stamping (stosowany celem ozdobienia produktu punktowo folią, np. złotą lub srebrną),

Opcje wykończenia:

  • falcowanie (składanie ulotek, stosowane przy niskich gramaturach papieru),
  • bigowanie, wyższe gramatury papieru wymagają utworzenia specjalnego rowka w papierze, wzdłuż, którego ulotka jest składana, eliminuje to efekt „pękania” papieru na krawędzi łamu,
  • sztancowanie, dzięki tej opcji nasze ulotki mogą mieć dowolny kształt (np. zaokrąglone rogi, formą kółka itp..),
  • perforacja, delikatne nacięcia w papierze, pozwalające na łatwe przerwanie papieru, stosowane głównie celem oderwania np. kuponu rabatowego z ulotki.

Personalizacja:

Oferujemy Państwu również możliwość personalizacji ulotek, polega to na wdrukowaniu na ulotce zmiennych danych, np. adresu odbiorcy (mailingi), dowolnych ciągów znaków (np. kody rabatowe), kodów kreskowych itp…

pobierz szablon:
ulotka A3 (297x420 mm)
ulotka A4 (210x297 mm)
ulotka A5 (148x210 mm)
ulotka A6 (105x145 mm)
ulotka DL (1/3 A4; 99x210 mm)
ulotki składane:
    A3/A4
    A4/A5
    A4/DL
    kwadrat (210x210 mm)/DL
    A5/A6

Nasz zespół służy fachową pomocą podczas przygotowania materiałów do druku.